AVE por El Papiol
Aquell mat vaig anar amb en Pere a per el Cargometro amb la LMZ de Comsa, i una cosa si que la vam fer, pelar-nos de fred. L’estona no va estar malament, tot i que en mercants va ser una mica pobre, tenint la varietat a la LAV, ja que en l’estona que vam estar all, va passar un 112, un 121 en proves, algun Avant, algun Velaro com aquest fent serveis cap Madrid (en concret el de la foto fent un Barcelona Sants – Madrid Puerta de Atocha) i a l’inrevs, i el Tren Hotel de Galicia. Una salutaci al Pere pel fred mat que vam passar all.
Esa maana fui con Pere a por el Cargometro con la LMZ de Comsa, y una cosa s que la hicimos, pelarnos de fro. El rato no estuvo mal, aunque en mercante fue un poco pobre, teniendo la variedad de la LAV, ya que en el rato que estuvimos all, pas un 112, un 121 en pruebas, algn Avant, algn Velaro como este haciendo servicios hacia Madrid (en concreto el de la foto haciendo un Barcelona Sants – Madrid Puerta de Atocha) y viceversa, y el Tren Hotel de Galicia. Un saludo a Pere por la fra maana que pasamos all.
An electric high speed train of 103 series of Renfe made by Siemens and called Velaro, in a service between Barcelona Sants and Madrid Puerta de Atocha.
Un train de grande vitesse lectrique de la srie 103 de Renfe, fabriqu par Siemens et appel Velaro, dans un service entre Barcelona Sants et Madrid Puerta de Atocha.
Tags
FFCC
tren
train
trainspotter
spotter
spotting
trainspotting
ferrocarril
Renfe
Operadora
Adif
Administrador
de Infraestructuras
Ferroviarias
Alta
Velocidad
AV
LAV
Lnea
Alta Velocidad
Madrid - Barcelona
Frontera
Francesa
AVE
Alta Velocidad Espaola
Velaro
S103
Siemens
ICE
Canon
EOS
1000D
EF-S18-55
Canonistas
Ferrocat
Al&Co
Photo
Aleix
Corts
Photography
El
Papiol
Baix
Llobregat
Barcelona
Catalunya
Catalonia
Catalogne
Europa
No comments:
Post a Comment